Asset Publisher Asset Publisher

Piknik z produktem polskim - promocja marki "Dobre z lasu"

Promocja marki „Dobre z lasu” w ramach organizacji pikniku z produktem polskim podczas obchodów „Dzień Kotlina - Święta Pomidora”

Nadleśnictwo w ramach wydarzenia prezentuje własne stoisko z namiotem Lasów Państwowych. Podczas współorganizowanego pikniku chcemy promować działalność Lasów Państwowych, popularyzować wiedzę przyrodniczo-leśną, organizować mini konkursy z nagrodami, a przede wszystkim promować zdrową żywność pochodzącą od polskich producentów prezentowaną na stoisku pod szyldem marki „Dobre z lasu”.

Planujemy zaprezentować wybrane produkty pod zielonym namiotem, gdzie nasi goście bedą mogli degustować przystawki z dziczyzny. Eksponowane produkty będą jednocześnie nagrodami jakie uczestnicy (ci najmłodsi i dorośli) będą mogli zdobyć w tym dniu na naszym stoisku. W ten sposób te niezwykłe, bo w części niedostępne w pospolitych marketach produkty „pochodzące z lasu”, będą mogły trafić w podniebienia oraz zagościć na stołach naszych zainteresowanych tą marką gości. Serdecznie zapraszamy do naszego stoiska.

 

Zapraszamy również do odwiedzenia sklepu LP 

/wystarczy ze klikniesz w poniższy kafel/